❤ Sweety Land ❤
hello there hello Febuary
Saturday, February 8, 2014 • 10:41 PM • 0 comments
Assalamualaikum semua ....

lamanya aku tak post di sini rindu membuak2 kunun. last post aku pasal 'HEY SINGLE' right?? and sampai sekarang lagi aku single hahahahahah ... -.-

sebenarnya banyak benda aku nak cerita dari cerita sedih ke cerita happy tapi itu lah malas menguasai diri ini .... Tapi aku cerita random lah, sekarang nie aku telah melanjutkan pelajaran di kolej, kenapa tak sambung degree?? sebab pointer aku tak mencukupi so aku ambil lah diploma balik, di sini macam-macam ragam and gelagat orang yang tengok ... first time lain juga eyalah 1 orang pun aku tidak ada kenal ok ,,,,  c dila pulak di tempat lain,,, jadi mula2 itu aku terasa terasing juga.

Tapi lama dekat sini aku mula faham and alhandulillah semua orang baik dengan walaupun ada sesetengah tidak berapa suka dengan aku tapi aku buat deh jak... malas mau layan orang macam tu hidupkan kena enjoy :)

D sini aku juga dapat kawan baru biarpun aku nie lebih tua dari dorang hahaha... but lama2 masuk kepala juga.....oh ya aku break sudah dengan dia, dia tinggalkan aku tanpa sebarang ucapan putus... maybe dia just main2 dengan aku tapi aku redha .. sekarang hubungan kami tak macam dulu... maksud aku.. tak rancak berbual dengan dia... biarlah malas aku mau fikir sakit kepala ...




PASTFUTURE
Asssalamualaikum and hye visitor...Want to know about me just click button follow gumaho :






  • hey single lady
  • LAMA
  • rindu
  • crush candy
  • .................................
  • 3 weeks
  • oh mennnn sayaaa masih sayang dengan kauuu tapii...
  • AL-FATIHAH
  • Mimpi
  • Dua hati

  • Coding basecode by: Afiqah
    Edit template by: Izyanyancinnamon
    Re Edit By : Fareeha Nisa
    Owner blog: Your name
    Best view:Mozilla firefox
    Others:(♥♥)

    Remember!!dont remove this section!!