❤ Sweety Land ❤
ceritaku
Saturday, April 28, 2012 • 11:54 PM • 0 comments
Assalamualaikum semua.....

hari ini mood happy + bosan huhuhu....hari ini aku busan bh sudahlah beberapa hari ini aku ndak pena on9..bab masalah line mmg line d sini betul2 macam $(*^$ hehehe....

kamu urang tahu kah kemarin kan ada makan2 jadi semangat lah pigi kan setelah aku sampai aku cari2 c BUDAK tapi tidak aku tengok mukanya orang cakap bz dia dengan keja so tidak dapatlah aku tgk dia sedih jg tidak tengok dia ... :(! but ada juga dia datang sempat juga aku tengok muka nya terus happy aku....^_^....

baru 2 kamu urang tahu kah c kak endut ada cerita dengan aku pasal c BUDAK itu begini kak ku

kak_yu sni dlu kau ada cer nie
aq_apa??(mls mau lyn)
kak_ada tadi c BUDAK datang pi klinik
aq_(senyum2)
kak_aku pnggil...kak ann trus aku cakap itu na BUDAK c ayu minat...pas 2 kak ann pun cakap handsome juga pas 2 kak ann pnggil kak tinie kak tinie pun ckp c BUDAK handsome.....
aq_(muka merah n kak qq mmg x pndai simpan rahsia)!
kak qq_trus ka tinie cerita dgn c BUDAK brapa umur macam2 lah hehe
apa pun kak endut mmg lah sampai semua kawanya d bg tau hehe

ok skrg kita tgk pic


nie kami semua pasukan dikir barat 
aku guna bju purple


the ladies hehe


the boys hehe

itu saja aku mau cerita...
kbye hehe



PASTFUTURE
Asssalamualaikum and hye visitor...Want to know about me just click button follow gumaho :






  • ENTAH !!
  • pokai !!
  • happy dapat kenal kau :)
  • sakitkan
  • 'KAMU' already taken
  • aku suka kamu
  • jatuh cinta lagi ....
  • hello april bye march
  • AKU JATUH CINTA
  • aku punya kehidupan

  • Coding basecode by: Afiqah
    Edit template by: Izyanyancinnamon
    Re Edit By : Fareeha Nisa
    Owner blog: Your name
    Best view:Mozilla firefox
    Others:(♥♥)

    Remember!!dont remove this section!!