❤ Sweety Land ❤
ENTAH !!
Wednesday, April 25, 2012 • 4:54 AM • 0 comments
Assalamualaikum semua

hari ini tuan punya blog sakit n tidak ada mood mau update.....kamu tau tadi ada c BUDAK  datang rumah dia bawa org kasi bagus lampu.....rindu aku dengan BUDAK itu tapi apakah daya aku xda mood mau tegur @ tengok dia bab aq sakit sory ya budak hari sabtu ini kita jumpa di situ aku mahu sudah tegur kau hhaha


PASTFUTURE
Asssalamualaikum and hye visitor...Want to know about me just click button follow gumaho :






  • pokai !!
  • happy dapat kenal kau :)
  • sakitkan
  • 'KAMU' already taken
  • aku suka kamu
  • jatuh cinta lagi ....
  • hello april bye march
  • AKU JATUH CINTA
  • aku punya kehidupan
  • saya punya keja

  • Coding basecode by: Afiqah
    Edit template by: Izyanyancinnamon
    Re Edit By : Fareeha Nisa
    Owner blog: Your name
    Best view:Mozilla firefox
    Others:(♥♥)

    Remember!!dont remove this section!!